Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chci jen to nej...

"Podívejte se na to takhle...Kdyby bylo vše jasné, tak by vám všechno přišlo úplně marné. Nuda by zaplavila svět bez stínů jakýmsi necitelným životem tvořeným nekvašenými lidskými dušemi. Jenže míra neklidu je dar od Boha. Naděje, která - z vašeho pohledu - září na temný práh, nevychází ze světa nadměrné jistoty." /Marcel Proust/

(Intimně)

 

Vždycky jsem přála si

mít to co jiní

ještě když málo jsem znala

jak jsem však do slečny dorůstala

jedno jsem po druhém odmítala

chtěla jsem něco jiné 

 

a potom jsem tě potkala

 

a tys mi dával to

co nikdo jiný

z hlupačky stvořil jsi ženu

naučil ji znát svou pravou cenu

neboj se že jednou zapomenu

zůstáváš věčným stínem

 

za mnoho let se potkáme

 

 

 

 

 

 

Autor: Jarmila Moosová | čtvrtek 22.10.2009 23:33 | karma článku: 7,06 | přečteno: 931x
  • Další články autora

Jarmila Moosová

Jsme národem čtenářů, čtěme.

Nová kniha Martiny Bittnerové UTAJENÉ ŽIVOTY SLAVNÝCH ČECHŮ zaujme milovníky osudů známých osobností, tentokrát především mužů. Její předchozí kniha totiž nese název Spisovatelky a Erós – Utajené životy velkých českých žen. /recenze/

25.11.2012 v 20:00 | Karma: 8,38 | Přečteno: 605x | Diskuse| Ostatní

Jarmila Moosová

Poetická momentka

"Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli." /William Carlos Williams/

25.11.2012 v 11:16 | Karma: 4,87 | Přečteno: 395x | Diskuse| Ostatní

Jarmila Moosová

Jumaroro

V čase, kdy jsem objevila spisovatelku Sylvu Lauerovou a vzápětí se začetla do jejích básní a erotických románů, jsem sobě našla spřízněnou duši, se kterou mě spojuje zájem nejenom o partnerské vztahy a esoteriku, ale také o jejich implantaci do světa literatury: poezie a prózy. Ovšem – zatímco já sbírám střípky reality a ruku v ruce s bujnou fantazií utkávám příběhy-směsice toho co je, mělo by být a být musí, u Sylvy Lauerové jsem neochvějně přesvědčená, že se jedná o jakousi „literaturu faktu“, předloženou čtenářúm v příjemném propojení bohatých osobních zkušeností z obojího, nadto srozumitelným jazykem dnešní střední a mladší generace.

29.5.2011 v 23:56 | Karma: 9,86 | Přečteno: 1459x | Diskuse| Poezie a próza

Jarmila Moosová

Mou láskou jsi ty

Za stromem schovanýco sám ho sázelv mysli mi do vanyfialky házeltichý a zasněnýtak moc mi scházeljak přežít bez ženydokáže muž?

13.5.2011 v 19:00 | Karma: 7,52 | Přečteno: 1073x | Diskuse| Osobní

Jarmila Moosová

Otrok

Jsem v zodiaku OPICE. Ty jsou, jak známo, zvídavé. Ano, také jsem, a velmi. Když jsem sahala po knize prý nejkontroverznější české spisovatelky z důvodu přijít na kloub oprávněnosti toho označení, zcela přirozená lidská (či ženská, chcete-li) ješitnost našeptávala do mých uší: Na něco si hraje, holka jakási. Člověk je vždy tím, o čem přesvědčí své okolí, že jím je. Zaplatit, uplatit a podplatit se dá přece všechno... a tak dále a tak hůře.

6.5.2011 v 20:22 | Karma: 8,56 | Přečteno: 1557x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Situace na frontě se zhoršuje, řekl šéf ukrajinské armády. Rusko postoupilo

27. dubna 2024  17:50

Sledujeme online Operační i strategická situace ukrajinských vojsk na frontě se má sklon zhoršovat. Velitel...

Sokoly povede dosavadní místostarosta Martin Chlumský, rozhodl výbor

27. dubna 2024  17:35

Do čela České obce sokolské (ČOS) zvolil výbor Sokola podle očekávání dosavadního prvního...

Triumf českých středoškoláků. Zvítězili v soutěži NASA s návrhem dálkové opravy družic

27. dubna 2024  17:21

Pětice českých středoškoláků uspěla ve finále prestižní mezinárodní soutěže Conrad Challenge v...

Praktický i pro zábavu. Americká firma nabízí robopsa s plamenometem

27. dubna 2024  17:04

Americká firma Throwflame poprvé zveřejnila cenovku za svého robotického psa, který má na sobě...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1104x
Zvolila jsem cestu ke světlu. O ní píšu: www.pozitivni-noviny.cz, www.pismak.cz, www.jarmilamoosova.cz a zde.

Seznam rubrik